Reklamowe gadzety

Jest wiele funkcji, które spełnia reklama. W kluczowym projekcie jest to w głównej mierze wiadomość na temat jakości i atrakcyjności wyprzedawanego towaru. Jej funkcja jest nakłonienie jak największej ilości kontrahentów do zakupu danego towaru. Reklama może spełniać też funkcję edukacyjną. W tym celu respektuje się np. młodych kierowców, jacy prowadzą po alkoholu, jest to przestroga nieraz pokazana w dosyć uciążliwy sposób . Wszystko wtedy wpływa na wyobraźnię. Reklama również spełnia funkcję manipulacyjna, to właśnie dzięki której używa się dość perswazyjnych sformułowań, które nakłaniają klienta na kupno wyznaczonego towaru. Konkursowa funkcja reklamy pokazuje ustaloną ofertę na zasadzie porównania jej z innymi. Często przy tym nie wymienia się danych artykułów z innych korporacji, chociaż próby te też pozostały złamane. Reklama realizuje funkcję informacyjną. Przykładowo informuje o czymś ważnym, jakimś wydarzeniu, które niedługo ma nastąpić. Skupić ma to rzesze konsumentów - zobacz Gildan. Niesłychanie ciekawie zmontowane są reklamy, jakie poprzedzone są intrygującymi zapowiedziami.